מטבח כפרי

מטבחים כפריים נותנים תחושה של חמימות, רצון לבלות ולבשל במטבח, מטבח כפרי ישפע על מראה הכולל של עיצוב הבית. כשאומרים מטבח כפרי לרוב יעלה לנו מחשבה על צבעים טבעיים וחמים, צבעי אדמה או מטבח מעץ מלא כמו שעשו פעם.
מטבח כפרי מעוצב יקח אותנו לאותו בית קלאסי שהמטבח צבוע בצבעי אפרסק, חום בהיר, כרמל ויזכיר לנו את מטבח שיצא מסט של סרט.

מטבח כפרי קלאסי

הצבעים של מטבח כפרי קלאסי יהיו לרוב שילוב של לבן, חום, ובעזרת צבע השמנת לעדן את מראה המטבח. הצבעים משתלבים טוב ביחד וניתן להוסיף צבעים בגוון אדום כדי להשלים את המראה של מטבח כפרי קלאסי.
ניתן להשתמש במשטחי עץ גדולים וצבעים חזקים וכהים כדי לתת את הפאנצ' של מטבח כפרי.
כשמעצבים מטבחים כפריים יש לחשוב על הסגנון של הכלים שנשתמש בהם אם זה בתלית כלי המטבח, מוצרי חשמל או אלמנט הפרזול שמעצב מאוד את המטבח ונותן תחושה קלאסית של מטבח כפרי.

מטבח כפרי מודרני

בשנים האחרונות ניתן לראות שילוב של מטבח כפרי עם עיצוב מודרני. אנו רואים את זה יותר בתצוגות ובבתים, שילוב של צבעים עדינים כמו שמנת, לבן וקצת חום, עם נגיעות של צבע ירוק.
ניתן לשלב חיפוי של לבנים כתפאורה למטבח הכפרי המודרני או לתלות מדפים פתוחים להצגת הכלים, אפשר לשלב דלת שקופה למחצה ייתן הגשה מקסימה של מטבח ישן אך השילוב פשוט נפלא עם מטבח כפרי מודרני.
התאורה במטבח כפרי מורדני חשובה לא פחות משאר האקססוריז, נוכל לראות לדוגמא את המנורה (בתמונה למטה) שנותנת תחושה שיצאנו מהסט של שר הטבעות היישר למטבח שלכם.
האי במטבח יוסיף אופי וזה תלוי בצבעים שתבחרו, במטבח למטה ניתן לראות משטח בוצ'ר מייפל מגוון שמוסיף המון לעיצוב המטבח הכפרי.
הריצוף או הפרקט יכולים להוסיך המון למראה של מטבח כפרי, אפקט הנותן את אקורד הסיום והמושלם למטבח כפרי

מהפכה למטבח חדש

אם אתם רוצים לעשות מהפכה ולעצב מטבח כפרי, זה בדיוק הזמן לעשות זאת.
נוכל לעצב לכם מטבח כפרי בעזרת המעצבת פנים שלנו והאדריכלית. הן יתאימו לכם מטבח כפרי פונקצונלי, עם מקום איחסון יעיל.
מטבח כפרי יכול להיות בצורת U או בצורת L תלוי במרחב שיש לכם בבית. מטבח כפרי יכול לבוא עם אי באמצע ומשטח מייפל שימקסם את הראות ויתן פן מודרני למטבח. המטבח שלכם יכיל כלים בסטייל כפרי ויסגור את הלוק של מטבח כפרי, ממש כמו שחלמתם עליו.

לסיכום

אם אתם רוצים לבחור מטבח כפרי או יש לכם שאלה בנושא אתם מוזמנים לפנות אלינו, נשמח לתת מענה, נוכל להגיע אליכים כדי לתת לכם הצעת מחיר ללא כל התחייבות.
מטבח כפרי יחמם את הבית ויתן תחושה נעימה ושלווה.
בנגריית הרוני אנו מתמחים ביצוע ועיצוב מטבח כפרי, תנו לנו לעשות את העבודה כדי שאתם תהנו ממנה לאורך השנים.

 

הצטרפו אלינו לעמוד הפייסבוק

הרוני יוסי נגריית מטבחים
 הרוני יוסי
 

קישורים לעבודות נוספות שביצענו בנגרייה – מטבח כפרי | מטבחים מודרנים | מטבחים בשילוב זכוכית | פרזול מטבחים | נגר או חברת מטבחים נגר מטבחים | מטבחים קטנים | מטבח לבן | מטבח אדום | מטבח שמנת | מטבח זכוכית

תמונות של מטבח כפרי:

מטבח כפרי

מטבח כפרי

מטבחים כפריים

מטבחים כפריים

אי במבטח

אי במבטח – מטבח כפרי מודרני עם משטח בוצ'ר מייפל מגוון

מתלה לכלים במטבח כפרי

מתלה לכלים במטבח כפרי

 

Leave a Reply