מטבחים מעוצבים, טיפים ועצות

בכתבה הבאה ננסה לתת כמה טיפים לעיצוב מטבח, מאיזה חומרים עושים מטבח. לא תמיד אנו יודעים באיזה עץ לשתמש לגוף הארון, לדלת, במיוחד שמדובר במטבח. לפעמים עצה טובה או הטיפ יכולים לשפר ולהאריך את החוויה מהמטבח המעוצב לשנים רבות. אחרי הכל זו השקעה כספית גדולה אז למה להתפשר?
היום מטבחים מעוצבים יכולים להיות מושלמים, זה תלוי בכמה גורמים, נצתרך לחשוב על כל הפרטים, להבין את הצרכים שלנו ולתכנן בהתאם את המטבח.
10 טיפים לעיצוב מטבח מודרני:

1. גוף הארון רצוי להשתמש בסנדוויץ אדום ברצלונה (הסנדביץ הכי טוב שלא מעווט, אוקומה זול יותר מהסדוויץ האדום-ברצלונה)  אנשי מקצוע המתמחים במטבחים מעוצבים יסבירו בקצרה שזה אכן מתאים ואיכותי.

2. היום הדלתות במטבח מיוצרים מMFD ירוק עמיד במים (הצבע הירוק יכול להראות מוזר, אך שוב הוא איכותי יותר). חומר מאוד טוב לדלתות פורמייקה או פורניר.

3. מטבחים מעוצבים בנויים בצורה יעילה שכל התכולה נשלפת החוצה ואין צורך להתאמץ כדי להגיע לכל פינה ולעומק הארון. עדיף להשתמש בפרזול חדשני (בלום\גראס). כך שיתאפשר הגעה גם לקצה הארון התחתון\הפינתי או מתחת לכיור.

4. בהרבה מטבחים מעוצבים הארון העליון, מאוד מודרני לעצב דלתות זכוכית, ופתיחת קלאפה. ניתן לעצב בשתי דלתות כפולות לקלאפה. הקלאפה מתרוממת קלפי מעלה ויכולה להשאר פתוחה לעומת דלת נפחת על ציר שתהווה מכשול לנמצאים במטבח. שימו לב שקלאפה לא כפולה פחות נוחה לפתיחה.

5.בדרך כלל במטבח מעוצב יהיה מזווה צמוד למקרר, השימוש בו רב, ניתן לאחסן בו דברים רבים כמו קונפלקס, ממרחים, קופסאות שימורים ועוד, עם דגש על נוחות שליפה. נחלק את המזווה למספר ממגשים נשלפים. היום אין צורך לשלוף עגלה שלמה לכל הגובה כדי להוציא מוצר אחד ממדף (עגלה שולפת את כל המדפים החוצה)

6. מאוד רצוי אם אכן יש מקום במטבח, למקם איי מרכזי, האיי במטבח יהיה גם השולחן אוכל גבוהה וגם משטח עבודה בנוסף לשטח איחסון. עוזר הרבה במקרים ששטח השיש קטן. יש לשים לב לא לנסות להכניס בכל זאת איי למטבח במקרה ואין מקום, אחרי הכל המטבח מעוצב לנוחות עבודה.

7.הדברים הקטנים, במידה ויש במטבח מיקרו, מומלץ לקנות מיקרו built in כדי שלא נאלץ לפתות גם את הדלת של הארון וגם את הדלת של המיקרו. בהרבה מהמטבחים המעוצבים נראה זאת.

8. מומלץ להוסיף תאורה מטחת לארונות העליונים כדי שיאיר את השיש. ניתן לעשות זאת בעזרת תאורת לד. מוסיף המון לעיצוב המטבח!

9. העדיפו מגירות ביציאה שקטנה על מדפים. מגירות מודרניות עם פרזול חזק ועמיד בפני משקל למגירות סירים, סכום, וכו.

10. טיפ אחרון וחשוב, מטבח יפה זה מאוד מושך אך הגדולה זה להכניס למטבחים המעוצבים את הפונקציונאליות, הגמישות והנוחות שאנו צריכים בעבודה היום יומית במטבח.

לסיכום

אם אתם יודעים כמה אנשים יבשלו במטבח או חלוקה של הארונות העליונים במטבח או הארונות התחתונים, חשבתים על הגישה, על הנוחות, והפונקציונאליות של המטבח שלכם. תמיד כדאי לדבר עם חברים או שכן שבנו מטבח חדש, כל עצה לעיצוב המטבח תעזור לכם. אתם תמיד מוזמנים לפנות אלי במייל או דרך עמוד הצור קשר אם יש לכם שאלות או בקשות.

דוגמא לאי במטבח:

אי במטבח

אי במטבח

הצטרפו אלינו לעמוד הפייסבוק

הרוני יוסי נגריית מטבחים
 הרוני יוסי

 

ניתן לקרוא עוד מידע על פרזול למטבח וגם על היתרונות של מטבחים מעוצבים מנגר פרטי

Leave a Reply