מטבחים מעוצבים 2015

מהו הסוד למטבח החדש המושלם שלכם, איך יראו מטבחים 2015, נבחין בשינויים ובסגנונות החדשים למטבחים 2015. זהינו הרבה סגנונות חדשים ותכונות שיכנסו למטבח החדש. בשנת זו נראה יותר מטבחים עם ידיות אינטגרליות, מטבחים קלאסים בצבע אפוקסי ועם שילוב של עץ. בהמשך לקו של השנה החולפת אך עם יותר גישה לטכנולוגיה חדשנית והתאמה למוצרי החשמל החדישים.

בפוסט זה נעזור לכם ליצור מטבח מעוצב טוב יותר ואפקטיבי. אספנו מספר תמונות של מטבחים מעוצבים 2015 כך שנסייע לכם בעיצוב ותכנון המטבח על פי המגמות האחרונות.

מגמות עיצוב הבית והמטבח

המגמות של מטבחים 2015  יהיו בסגנון בתים "ירוקים",שיהפכו לקטנים יותר וחסכוניים. חללק קטן זו "בעיה" ולכן התוכנית של המטבח יכללו מעבר פתוח לעבר הסלון או החללים החיצוניים בבית. יתן תחושה של מרחב גדול יותר.
חדרים בבית שמעוצים לצרכים מיוחדים של בני הבית כמו: משרד, חדר אימון או קליניקה.  קירות זכוכית או ארונות עם זכוכית ימשיכו איתנו משנה שעברה לעבר שנת 2015. שימוש בריצוף מונע החלקה, דלתות רחבות יותר, מגירות חדשות עם מנגונים חדישים יותר, פרזול לארונות פינתיים. (מצורפת תמונה להמחשה)
כל היחידות התחתונות יהיו נשלפים (סגירה שקטה), לנוחיות וגישה גם לעומק הארונות התחתונים.
צבע אפוקסי ישלוט בשילוב ידיות אינטגליות – יראה מטבח מודרני חדיש והייטקיסטי, אם חשבתם על מטבח מודרני בוודאות עלה לכם הרעיון לצבע אפוקסי עם שילוב של ידיות אינטגרליות.

פרזול מיוחד וחדשני

בשנת 2015 אנו רואים יותר את הפרזול היוקרתי ובעיקר פרזול עמיד יותר שיכול לעמוס בעומסים שנעים בין 40 ק"ג ועד 80 ק"ג ולעיתים גם יותר. אנחנו לרוב ממליצים על פרזול של גראס ובלום. הם האיכותיים ועם אחריות רחבה על המנגנונים השונים.
פרזול נוסף שנראה יותר הוא פרזול חשמלי. ארונות ובמיוחד קלאפות שנפתחות אוטומאטית ע"י מנגנון חשמלי. יש לקחת בחשבון שהמחיר גבוהה יותר בהרבה.

מטבחים 2015 בשילוב זכוכית

השילוב החזק של זכוכית במטבח ימשיך את המגמה ונראה יותר זכוכית בסגנונות שונים של מטבחים 2015. בא לידי ביטוי בארונות מזכוכית ובעיקר קלאפות זכוכית.
המראה של זכוכית במטבח מקנה מראה יחודי ויוקרתי. 
 לקוחות רבים משלבים זכוכית ונראה זאת בעבודות שלנו. בסוף העמוד תוכלו להתרשם ממספר תמונות של מטבחים מעוצבים 2015 בשילוב זכוכית, גם בארונות וגם ככלאפות.

 מטבח בעיצוב האישי שלך

מטבחים מעוצבים 2015 יכללו מספר דרכים להכניס את הפן האישי שלכם במטבח מבחינה פונקציונלית: נראה יותר מדפים פתוחים, מגירות יעודיות, לאפיה או כמו שכבר ראינו בעבר מגירות עם מחיצות חכמות. מבחינה טכנולוגת מדיחי הכלים יהיו יעילים יותר חסכונים בחשמל ובים, תנורי קיטור, כיריים אינדוקציה. מוצרי החשמל שתומכים בWi-Fi וחיבוריות לטלפונים ולאינטרנט יכנסו גם כן במטבחים חכמים. בהמשך שנת 2015 נראה גם מטבחים וארונות בחדרים עם טלויזיה מובנת בתוך הארון.

מערך הזרימה בחלל המטבח

עבור משפחות רבות המטבח הוא מרכז הבית ולכן חשוב לתכנן ולהכיר כיצד משפיע חלל החדר על זרימת התנועה בבית וספציפית בחדרים הסמוכים למטבח. מטבחים 2015 מביאים את הטכנולוגיה למטבח, עם חיסכון במקום, חסכון באנגריה ומיקסום אפקטיביות ללא שטחים "מתים" שלא מנוצלים. לרוב מעצבות פנים יתנו לנו מספר סקיצות לעיצוב המטבח וכך נוכל לבחור במטבח המושלם. נשמח להפנות אתכם לנורית גרוזנר או שירן הרוני – אדריכלייות ומעצבות פנים של רוב עבודות נגריית הרוני יוסי.

לסיכום

נשמח לתת לכם מענה והצעות למטבחים חדשים לשנת 2015. מטבחים זו המומחיות שלנו. לחצו כאן והתרשמו מגלרית המטבחים שלנו באתר.
נגיע אליכם כדי לתת לכם את התובנות כך שהמטבח שלכם יהיה מושלם.
באופן אישי אני מאחל לכם שנה אזרחית מוצלחת, בכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלי למספר האישי שלי או במייל דרך עמוד צור קשר.

הצטרפו אלינו לעמוד הפייסבוק

בברכת שנת 2015 מוצלחת וטובה,
יוסי הרוני – הנגר האישי שלך
 הרוני יוסי
 

עוד על מטבחים שעשינו בנגריית הרוני: מטבח בצבע אפוקסי | מטבחים מודרנים | מטבחים בשילוב זכוכית | מטבח לבן | מטבח אדום | מטבח שמנת | מטבח זכוכית |

מאמרים מקצועיים: כל מה שרציתם לדעת על פרזול מטבחים | נגר או חברת מטבחים נגר מטבחים | ידיות אינטגרליות  | צבע אפוקסי או פורמייקה 
נ
גרייה עם המלצות: מציאת נגר מומלץ

מטבחים מעוצבים 2015

מטבחים מעוצבים 2015

מטבחים מעוצבים 2015

מטבחים 2015

מטבחים 2015

מטבח צבע אפוקסי בשילוב עץ

מטבח צבע אפוקסי בשילוב עץ

מטבחים 2015

מטבחים 2015

מטבחים מעוצבים 2015

מטבחים מעוצבים 2015

Leave a Reply